نرم افزار برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 اینجا در CodaKid، ما قویاً معتقدیم که مهارت‌های نرم افزار برنامه نویسی کودکان تکنولوژیکی بیش از هر زمان دیگری در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی ما حیاتی هستند. سابقه ما نشان می دهد که آموزش به کودکان چگونه با فناوری های نوظهور خلق کنند، می تواند تجربه ای لذت بخش و تخیلی باشد. برای ما، برنامه نویسی و توسعه فناوری فراتر از یک مهارت شغلی صرف است. این ابزار فوق العاده قدرتمند و ارزشمندی است که می تواند ایده های تخیلی کودک را به واقعیت تبدیل کند.

 

 

 

آموزش کدنویسی و استفاده از هوش مصنوعی به فرزندانتان نرم افزار برنامه نویسی کودکان  لزوماً به این معنا نیست که آنها را برای آینده ای که در یک رایانه اداری محدود می شوند و برنامه هایی را برای کارفرما توسعه می دهند آماده می کنید. کدنویس ها می توانند بازی ها، انیمیشن های کاردستی ایجاد کنند و با طیف وسیعی از مشکلات مقابله کنند. هنگامی که فرزندان شما بر این مهارت مسلط شوند، امکانات بی حد و حصر می شوند. ماموریت منحصر به فرد CodaKid این است که به دانش آموزان کمک کند تا جنبه لذت بخش فناوری و پتانسیل بی پایانی را که با ارتبا نرم افزار برنامه نویسی کودکان ط موثر و کنترل ماشین ها همراه است، کشف کنند!

 

 

 

از سال 2014، CodaKid به بیش از 100000 کودک و نوجوان در بیش از 100 کشور دستور داده است تا با تخصص متخصصان کدنویسی کنند. ما معتقدیم که تازه شروع کرده ایم و برنامه های بلندپروازانه ای برای آینده داریم. آنچه اردوها و دوره های ما را متمایز می کند، تمرکز آنها بر دانش آموزان فردی و گروه های کوچک است. ما دائماً خود ابتکار را تشویق می‌کنیم و کنجکاوی کودکان را پرورش می‌دهیم، زیرا ثابت شده است که این  نرم افزار برنامه نویسی کودکان رویکرد مؤثرترین، جذاب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین راه برای یادگیری است.

 

 

BitsBox یک سرویس اشتراک لذت بخش است که پروژه های برنامه نویسی ماهانه را برای بچه ها ارائه می دهد. در حالی که تمرکز بر سرگرمی است، هر بسته حاوی یک جزء آموزشی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  بسیار ارزشمند است. پروژه‌های BitsBox برای آموزش به کودکان نحوه ایجاد برنامه‌های کاربردی، از جمله برنامه‌هایی برای دستگاه‌های واقعی، طراحی شده‌اند. خط داستانی هر پروژه حول محور اصول بازی آزاد، تقلید و تکرار می چرخد. BitsBox فرآیند  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان یادگیری کدنویسی مانند جاوا اسکریپت را با تقسیم کردن نرم افزار برنامه نویسی کودکان  آن به بخش های قابل مدیریت و جذاب ساده می کند.

 

 

 

در اینجا نحوه عملکرد سرویس آمده است:

 

 

 

پس از اشتراک، BitsBox هر ماه تحویل بسته های موضوعی را آغاز می کند. این بسته ها شامل اسباب بازی، لوازم بازی و کتاب هایی با مصور زیبا می باشد. فرزند شما می تواند پروژه ای را که می خواهد تکمیل کند انتخاب کند. پس از آن، هنگامی که آنها موردی را انتخاب کردند که بیشتر مورد علاقه آنهاست،  نرم افزار برنامه نویسی کودکان دستورالعمل ها آنها را به وب سایت رسمی BitsBox راهنمایی می کند. پس از رسیدن به صفحه اصلی، از دانش آموزان خواسته می شود تا کد برنامه مورد نظر خود را وارد کنند.

 

برنامه های کدنویسی

 

 

 

سپس وب سایت برنامه را بر روی رایانه اجرا می کند و کاربران باید کد QR برنامه مورد نظر را که می خواهند امتحان کنند اسکن کنند. در این مرحله به کاربران اجازه دسترسی به پروژه ها و تمامی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  قابلیت های آنها داده خواهد شد. هر تغییری که در رایانه رومیزی انجام شود به طور خودکار با تلفن یا رایانه لوحی همگام می شود.

 

 

 

BitsBox یک برنامه کاربردی لذت بخش و فوق  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  ارزشمند است که به آموزش کدنویسی مانند یادگیری هر زبان انسانی دیگری نزدیک می شود. این شرکت مجموعه گسترده ای از پروژه های طراحی شده برای آموزش کدنویسی به افراد در سنین و سطوح مختلف مهارت ارائه می دهد. آنها مطمئن هستند که فرزند شما هرگز علاقه خود را به خدمات خود از دست نخواهد داد زیرا BitsBox یکی از دوستانه ترین و نرم افزار برنامه نویسی کودکان  جذاب ترین راه ها را برای یادگیری برنامه نویسی رایانه ارائه می دهد.

 

 

 

CodeCombat برای بچه‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر است و یادگیری دستورات و ساختارهای مختلف برنامه‌نویسی رایانه را ترویج می‌کند.

 

 

 

راه اندازی بازی فوق العاده ساده است. بازیکنان فقط باید یک  نرم افزار برنامه نویسی کودکان حساب کاربری ایجاد کنند، وارد سیستم شوند و می توانند بلافاصله بازی را شروع کنند. با این حال، بازیکنان جدید این گزینه را دارند که از آموزش‌ها صرفنظر کنند و مستقیماً در داخل جنگل به بازی شیرجه بزنند. این رویکرد ممکن است برای کدنویسان بی تجربه مناسب نباشد. اگر فرزندان شما در اصول برنامه نویسی به خوبی آشنا نیستند، توصیه می شود که از درس های مقدماتی شروع کنند.

 

 

 

خود گیم پلی نسبتا ساده است: با شروع بازی، صفحه نمایش به دو بخش تقسیم می شود. سمت راست دارای یک ویرایشگر کد است، در حالی که سمت چپ یک هزارتو را نشان می دهد. در داخل هزارتو، بازیکنان می توانند شخصیت درون بازی خود را ببینند. با استفاده از پلتفرم‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی مانند پایتون و نرم افزار برنامه نویسی کودکان  جاوا اسکریپت، بازیکنان کنترل شخصیت‌های روی صفحه نمایش خود را اعمال می‌کنند و آنها را به حرکت، شرکت در نبردها و شکست دادن دشمنان هدایت می‌کنند.

 

 

 

دقت در تایپ دستورات برای حرکت موثر کاراکتر بسیار مهم است. CodeCombat به بازیکنان برای کد تمیز و تفکر استراتژیک پاداش می دهد. اگر کاربران کدهای نامرتب یا ناکارآمد نرم افزار برنامه نویسی کودکان بنویسند، شخصیت‌های درون بازی آن‌ها ممکن است تا زمانی که به مرگشان نرسند سرگردان شوند.

 

 

 

CodeCombat می تواند یک چالش اولیه برای مبتدیان باشد، اما برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری هستند، تجربه یادگیری لذت بخشی را ارائه می دهد. سطوح بازی به خوبی ساخته شده‌ا Children's programming software ند و نکات ارائه شده به بازیکنان کمک می‌کند تا در غلبه بر چالش‌ها و در عین حال به دست آوردن بینش‌های ارزنده کدنویسی شوند.





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: